Закупівлі селищної ради

Закупівля ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія

⇒ Ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2023-12-14-021529-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
1 Найменування замовника Володимирецька селищна рада
2 Місцезнаходження замовника: 34300, Рівненська обл., Вараський р-н, смт Володимирець, вул.Повстанців,21
3 Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04388113
4 Категорія замовника Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України « Про публічні закупівлі»
5 Назва предмета закупівлі Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія»)
6 Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями, UA-2023-12-14-021529-a

7 Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

910 000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) 2022-2023 рр.  Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

8 Розмір бюджетного призначення: 910 000,00 грн.
9 Нормативно-правове регулювання Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
10 Загальні положення Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб’єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія / Ліцензування / Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — постачання електричної енергії).
Електропостачальник повинен забезпечити поставку електричної енергії на об’єкти замовника відповідно до документації (Додаток № 2 до тендерної документації) та підключений до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої повинні відповідати нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
11 Обґрунтування технічних характеристик Термін постачання — з дати укладання договору по 31.12.2024р.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього календарного року, становить 140 000 кВт. год на 2024р.
12 Обґрунтування якісних характеристик Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 Закону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Електропостачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах для забезпечення безперервного надання послуг із постачання електричної енергії споживачу (замовнику), що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачу (замовнику). Електропостачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу (замовнику), що передбачає вчасне та повне інформування споживача (замовника) про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини між електропостачальником та споживачем (замовником), ведення точних та прозорих розрахунків із споживачем (замовником), а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Споживач (замовник) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, та опублікувати на своєму офіційному вебсайті порядок надання компенсацій та їх розміри.

 

Закупівля ДК 021:2015:90620000-9 Послуги з прибирання снігу (Утримання доріг в зимовий період (очищення від снігу та посипання протиожеледними матеріалами доріг, вулиць, тротуарів) Володимирецької селищної територіальної громади

⇒ Ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2023-12-13-004223-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
1 Найменування замовника Володимирецька селищна рада
2 Місцезнаходження замовника: 34300, Рівненська обл., Вараський р-н, смт Володимирець, вул.Повстанців,21
3 Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04388113
4 Категорія замовника Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України « Про публічні закупівлі»
5 Назва предмета закупівлі ДК 021:2015:90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Утримання доріг в зимовий період (очищення від снігу та посипання протиожеледними матеріалами доріг,  вулиць, тротуарів)  Володимирецької селищної територіальної громади
6 Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги з особливостями, UA-2023-12-13-004223-a
7 Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

900 000,00 грн. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Для визначення очікуваної вартості використано загальнодоступну інформацію щодо цін на даний вид послуг, яка міститься у відкритих джерелах так і статистичний аналіз про надання даних послуг за 2022-2023 роки та калькуляційний розрахунком вартості даних послуг.

8 Розмір бюджетного призначення: 900 000,00 грн.  з ПДВ.
9 Термін виконання послуг: З моменту підписання договору –  по 31 грудня 2024 р.

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Утримання доріг в зимовий період (очищення від снігу та посипання протиожеледними матеріалами доріг, вулиць, тротуарів) Володимирецької селищної територіальної громади» (Код ДК 021:2015:90620000-9 – Послуги з прибирання снігу)

  1. Надання послуг здійснюється відповідно до вимог:
    • Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
    • Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54;
    • Інших діючих нормативних документів.
  2. Якість, строки та порядок надання послуг повинні відповідати вимогам до утримання доріг в зимовий період, викладених в розділі V «Утримання вулиць та доріг у зимовий період» «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. № 54, Єдиними правилами зимового утримання автомобільних доріг, Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 та вимогам інших діючих нормативних документів, що стосуються зимового утримання доріг. Під час надання послуги використовувати спеціалізовану техніку. Персонал виконавця повинен знаходитись на робочому місці у спецодязі.
  3. Учасник надає послуги по утриманні доріг в зимовий період (очищення від снігу та посипання протиожеледними матеріалами доріг, вулиць, тротуарів) Володимирецької селищної територіальної громади власними силами та транспортно-технічними засобами, а саме снігоприбиральною технікою та технікою для посипання доріг піщано-соляною сумішшю механізованим способом з використанням піщано-соляної суміші Виконавця. Транспортно-технічні засоби використовувати згідно Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг, враховуючі метеорологічні умови та кількість опадів (товщину снігового покрову, наявність ожеледиці).
  4. В процесі надання послуг всі пропозиції узгоджувати із Замовником.
  5. Періодичність утримання вулично-шляхової мережі залежить від інтенсивності руху транспорту, стану покриття вулиць, що прибираються, кліматичних умов. Враховуючи безперервний характер надання послуг Учасник зобов’язаний надавати послуги в робочі, святкові та вихідні дні цілодобово.
  6. Для механізованого очищення доріг від снігу та посипання доріг піщано-соляною сумішшю Виконавець повинен задіяти достатню кількість відповідної техніки та персоналу в залежності від метеорологічних умов та кількості опадів (товщину снігового покрову, наявність ожеледиці).
  7. Надання послуги по утриманні доріг в зимовий період (очищення від снігу та посипання протиожеледними матеріалами доріг, вулиць, тротуарів) Володимирецької селищної територіальної громади, при необхідності, повинні здійснюватися одночасно по всій території.
  8. Наявність відповідної кількість снігоприбиральної техніки (власні або орендовані), для одночасного очищення від снігу та посипання протиожеледними матеріалами доріг, вулиць, тротуарів по вулично-шляховій мережі території Володимирецької селищної територіальної громади.
  9. Учасник приступає до надання послуги (виконує роботи) не пізніше ніж через 1 годину з початку погіршення метеорологічних умов (снігопад, наявність ожеледиці). Учасник надає послуги очищення доріг, вулиць, тротуарів від снігу згідно схеми розчистки, що додається. Надання послуги, у випадку нічного снігопаду, на всіх маршрутах повинні розпочинатися не пізніше 5.00 год. ранку та закінчитися не пізніше 9.00 год. ранку.
  10. Тривалість одноразової розчистки всіх доріг, вулиць, тротуарів Володимирецької селищної територіальної громади, повинна відбутися, протягом чотирьох годин з моменту початку роботи. У випадку тривалого або цілодобового снігопаду прибирання, очистка вулиць, доріг проводиться Учасником повторно, за необхідності декілька разів.
  11. У випадку значного погіршення метеорологічних умов (снігопад) за дорученням Замовника Учасник не пізніше ніж через 1 годину приступає до виконання обов’язків. В разі необхідності Замовник може звернутися до Учасника термінового надання першочергових послуг, виконання додаткових об’ємів послуг в межах лімітних асигнувань.
  12. Учасник несе відповідальність за дотримання всіх необхідних природоохоронних заходів, правил санітарної та протипожежної безпеки, правил охорони праці, експлуатації техніки, складування матеріалів і конструкцій, а також за техніку безпеки під час надання послуг (виконання робіт).
  13. Обсяги послуг, що плануються до виконання, попередньо щоденно узгоджувати з Замовником та інформувати Замовника про хід виконання зобов’язань відповідно до форми, встановленої Замовником, а також про обставини, що перешкоджають виконанню робіт та заходи, необхідні для їх усунення;
  14. Учасник може залучати за згодою Замовника до виконання Субпідрядників;
  15. Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний відповідно до вимог діючих законодавчих та нормативних актів з урахуванням всіх необхідних об’ємів послуг, з чітким зазначенням всіх розрахунків.
  16. Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
  17. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання, вважаються врахованими, у загальній ціні його пропозиції.
  18. Приймання наданих послуг здійснюється шляхом підписання представниками сторін актів приймання-передачі наданих послуг, складених Виконавцем, в яких відображені обсяги наданих послуг за відповідний період.
  19. При ожеледі в першу чергу обробляти протиожеледними матеріалами вулиці та дороги з інтенсивним рухом, ухили проїжджої частини та тротуарів, зупинки громадського транспорту, під`їзди та підходи до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів.
  20. Види та об’єми робіт:

Найменування робіт

Обсяг

Періодичність виконання

1

Очищення від снігу доріг,  вулиць, тротуарів механізованим способом

233,81 км.

Залежно від погодних умов

2.

Механізована посипка піщано-соляною сумішшю вулиць, автодоріг, тротуарів та пішохідних доріжок.

233,81 км.

Залежно від погодних умов

3.

Заготівля протиожеледної піщано-соляної і для боротьби з ожеледдю (тон)

500 (т.)

Залежно від погодних умов

4.

Чистка від снігу та льоду вручну окремих ділянок територій (біля  автобусних зупинок, тротуарів, дорожніх переходів на узбіччях центральних доріг, прилеглих територій пам’яток архітектури, пішохідні доріжки центральної площі, паркової зони . Розвантаження вручну піщано-соляної суміші на території громади.

5754,24 м2

Залежно від погодних умов

5.

Ручна посипка піщано-соляною сумішшю окремих ділянок територій (біля автобусних зупинок, тротуарів, дорожніх переходів на узбіччях центральних доріг).

5754,24 м2

Залежно від погодних умов

6.

Буксирування  автомобілів та вивільнення із снігових заметів

В разі необхідності

Опис місця надання послуг та протяжність:

Назва населеного пункту

Протяжність, км

с.Любахи,

12,804

с. Чудля

13,672

с.Хиночі, 

12,35

с.Радижеве

2,9

с.Красносілля

3,761

с. Зелене

6,184

с.Липне

1,743

с.Берестівка,

6,7

с. Острівці

4,35

с. Біле

12

с. Новосілки

4

с. Малі Телковичі

3,8

с. Половлі

7,3

с. Зелениця

4,2

с. Жовкині

11,45

с.Воронки

11,9

с.Луко

5,11

с. Степангород

3,00

с. Довговоля

2,93

с. Великі Телковичі,

10,49

 с. Бишляк

4,8

смт. Володимирець

88,364

Всього:

233,81

Примітка: об`єми робіт в ході виконання можуть змінюватись відповідно до погодних умов, звернень мешканців та потреб.
У складі тендерної пропозиції надати пакет документів по розрахунку вартості надання послуг, а саме:
– затверджені калькуляції розрахункової вартості 1 маш/години експлуатації снігоприбиральної техніки та техніки для посипання доріг піщано-соляною сумішшю механізованим способом, яка буде залучатися для надання послуг «Утримання доріг в зимовий період (очищення доріг,  вулиць, тротуарів від снігу) Володимирецької селищної територіальної громади»
– розрахунок вартості 1 люд/години прибиральника, який буде задіяний для прибирання територій (при наявності);
– розрахунок вартості 1 тонни піщано-соляної суміші, що буде використовуватися для посипання доріг.
Надання послуг здійснюється – із застосуванням інструментів та обладнання Виконавця, з використанням піщано-соляної суміші Виконавця.
Дороги очищуються по всій ширині проїзної частини.
У тих випадках, коли у  найменуванні містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника –  слід читати як «або еквівалент».

Послуга надається по 31.12. 2024 року.

 

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 Поточний ремонт покрівлі будівлі ЦНАП Володимирецької селищної ради по вул. Єврейська, 5, смт Володимирець

⇒ Ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2023-11-24-015003-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
1 Назва предмета закупівлі «Поточний ремонт покрівлі будівлі ЦНАП Володимирецької селищної ради по вул. Єврейська, 5, смт Володимирець»
2 Код за класифікатором
ДК 021:2015 (CPV)
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
3 Вид процедури закупівлі Відкриті торги з особливостями
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Необхідність в проведенні поточного ремонту покрівлі будівлі ЦНАП Володимирецької селищної ради виникла у зв’язку з протіканням покрівлі, що призводить до псування майна.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту «Поточний ремонт покрівлі будівлі ЦНАП Володимирецької селищної ради по вул.Єврейська, 5, смт Володимирець».
При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів.
Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам. Види ремонтів та перелік робіт та іншим нормативним документам, кошторисній документації відповідно до технічних вимог.
5 Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-24-015003-a
6 Очікувана вартість предмета закупівлі Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік та становить 368 003,00 з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з огляду на перелік та обсяг послуг, що плануються до закупівлі та визначені в Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженою наказом Мінрегіонбуду № 281 від 01.11.2021 та відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. № 275.
Обґрунтування доцільності закупівлі: Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та на підставі кошторисного розрахунку вартості робіт сертифікованим кошторисником у програмі АВК, відповідно до дефектного акту.
Під час виконання послуг Учасник надає Замовнику Акти виконаних робіт для оплати виконаних послуг. Послуги будуть надаватись згідно затвердженого технічного завдання.

 

Закупівля ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський, який був у використанні)

⇒ Ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2022-11-29-012330-а

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)

Предмет закупівлі: Автобус пасажирський, який був у використанні. Відкриті торги з Особливостями по предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський, який був у використанні)». Закупівля зареєстрована за Ідентифікатором закупівлі: UA-2022-11-29-012330-а.

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», військове командування разом із органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування має забезпечити передбачені законом заходи й повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави. З метою забезпечення виконання законів України «Про основи національного спротиву», «Про оборону України», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» Володимирецькою селищною радою було прийнято Програму матеріальної підтримки військовослужбовців та забезпечення територіальної оборони Володимирецької територіальної громади на 2022-2025 роки. Добровольче формування сил спротиву Володимирецької територіальної громади зобов’язане своєчасно реагувати та вживати необхідних заходів щодо оборони території, брати участь у захисті населення, територій, участь у посиленні охорони. Для належної підготовки членів добровольчого формування необхідно проводити навчальні заходи. Враховуючи велику протяжність територіальної громади та розміщення членів добровольчого формування практично в кожному населеному пункті виникає необхідність придбання транспортного засобу, який зміг би вчасно доставити військовозобов’язаних до пунктів збору (місць навчань, тренувань, вжиття заходів охорони тощо). Враховуючи значну кількість членів добровольчого формування сил спротиву Володимирецької територіальної громади, виникає необхідність придбання транспортного засобу (автобуса пасажирського) на не менше як 33 посадочних місця.

Проаналізувавши кошти, які виділялися на перевезення військовозобов’язаних громадян протягом 2022 року, депутатами селищної ради було внесено зміни до Програми та передбачено придбання транспортних засобів для добровольчих формувань сил спротиву Володимирецької територіальної громад. Придбання автобуса пасажирського особливо необхідне громаді у період воєнного стану не лише для перевезення військовослужбовців та військовозобов’язаних громадян, але і зможе використовуватись для забезпечення евакуаційних заходів жителів громади (в разі потреби). Після закінчення воєнного стану, даний транспортний засіб громада зможе використовувати для підвезення школярів, адже шкільних автобусів в громаді не вистачає.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до виділених кошторисних призначень (1 200 000,00 грн) та аналізу ринкових цін на було прийнято рішення придбати автобус пасажирський, який був у використанні – 1 одиниця.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.Основним завданням при формуванні параметрів до предмету закупівлі: готовий до експлуатації, швидкісний, комфортний, економний, відповідність нормативним вимогам із захисту довкілля, з загальною кількістю посадочних місць не менше 33 чоловік для швидкого та безпечного переміщення великих груп людей (перевезення військовослужбовців та військовозобов’язаних громадян, але і зможе використовуватись для забезпечення евакуаційних заходів жителів громади).

Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з врахуванням кошторисних призначень та потреби.

Очікувана вартість закупівлі: 1 200 000 гривень.

Строк поставки – 31 грудня 2022 року.

Найменування параметру, розміру Показник (значення параметру, що вимагається замовником)
Найменування Автобус
Загальна кількість посадочних місць з водієм, чол. Не менше 33
Рік випуску Не раніш, ніж 2011
Пробіг Не більш, ніж 180 тис. км.
Стан Дизельний з турбо надувом. 3 рідинним охолодженням під паливо стандарту не нижче ЕВРО-5 (Дизельний), двигун повинен маги розгалужену мережу технічної підтримки на території України (у тому числі оперативного вільного доступу до запасних частин і комплектуючих)
– Кількість циліндрів не менш 4 (рядні);
– Потужність, к.с. /об.хв 200-210/3300-4000:
Об’єм двигуна. смЗ 4461
Економічність: Не більш, ніж 18л/100км.
Коробка передач Механічна, не менше 5-ти ступенів
Маса спорядженого автобусу, кг 9300- 9500
Корисне навантаження, кг Не менш 2200
Повна маса автобусу, кг Не більше 12200
Максимальна швидкість, км/год Не менше 90
Рульове керування 3 гідропідсилювачем керма та з регулюючим кутом нахилу керма.
Комфорт та функціональність Центральний замок з дистанційним керуванням – наявність,
Паски безпеки сидінь – наявність
Передні та задні бризковики – наявність
Електропривод та підігрів зовнішніх дзеркал – наявність.
Габарити Довжина, не менш, мм 7900
Ширина, мм ( без дзеркал) 2400-2500
Висота, мм 3200-3400
Колісна база, від мм 3600 до 4200
Система гальм: Не гірше, ніж:
-робоча: гідр, з вакуумним підсилювачем;
стоянкові: барабанна на задні колеса
Освітлення Фари ксенон або галогенові, проти гуманні.індивідуальне освітлення місць пасажирів, загальне освітлення салону та освітлення вхідних дверей. Днівні ходові вогні. Фари з регульованим кутом нахилу.
Салон Обладнаний кондиціонером . або клімат- контролем. аудіосистемою. Тканинна обшивка сидінь пасажирського салону з підголівниками, протиковзаюче покриття підлоги
Скло салону Бажано електросклопідйомники передніх вікон (водія та переднього пасажира)
Диски та шини комплект шин у робочому технічному слані, диски у робочому технічному стані
Додаткове обладнання Бажано:
Комплект автомобільний: Аварійний знак – 1 шт., аптечка 1 шт., Вогнегасник – 1 шт. Шторки салону. Повнорозмірне запасне колесо з кронштейном 1 шт.

Товари російського та білоруського виробництва не розлядаються та не акцептуються Замовником

Примітки: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Посилання в технічних специфікаціях на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам обладнання (устаткування), визначеним в цьому додатку до тендерної документації. Вказані розміри, вага обладнання можуть варіюватися від зазначених у технічному завданні, але не більше, ніж на 5% від розміру обладнання.

 

Закупівля ДК 021:2015-38110000-9 Навігаційні прилади (Геодезичне обладнання)

⇒ Ідентифікатор закупівлі на Prozorro: UA-2023-06-08-003662-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

Предмет закупівлі: Геодезичне обладнання. Відкриті торги з Особливостями по предмету закупівлі: «ДК 021:2015-38110000-9 Навігаційні прилади (Геодезичне обладнання)». Закупівля зареєстрована за Ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-08-003662-a

Обґрунтування доцільності закупівлі. Для забезпечення виконання геодезичних та землевпорядних робіт, а саме визначення місцеположення поворотних точок меж земельних ділянок при встановленні їх дійсних меж на місцевості, що необхідне для завершення процесу продажу права власності та права оренди земельних ділянок на земельних торгах (аукціонах) та при вирішення можливих земельних спорів, прошу передбачити кошти на купівлю сучасного геодезичного приймача (комплекту GNSS RTK приймача з контролером програмним забезпеченням).

Обґрунтування обсягів закупівлі.Обсяги визначено відповідно до виділених кошторисних призначень (180 000,00 грн) та аналізу ринкових цін на було прийнято рішення придбати геодезичний прилад – 1 комплект.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.Основним завданням при формуванні параметрів до предмету закупівлі: Геодезичний комплект ГНСС для виконання геодезичних робіт, таких як: винос в натуру, визначення чітких меж ділянок, межування, вимір площі полів, розбивка точок, розбивка ліній, ГІС-зйомка, розбивка дороги, контроль висоти і інші функції. Спеціальний комплект для позиціонування з сантиметровою точністю і отримання високоточних координат. Комплект складається із захищеного смартфона, який використовується в якості контролера з встановленим мобільним додатком і зовнішнього приймача .

Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з врахуванням кошторисних призначень та потреби.

Очікувана вартість закупівлі: 180 000 гривень.

Строк поставки – 30 вересня 2023 року.

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

(технічна специфікація): ДК 021:2015-38110000-9 Навігаційні прилади  (Геодезичне обладнання)

    Геодезичний комплект ГНСС приймач з контролером та програмним забезпеченням

Геодезичний комплект ГНСС приймач з контролером та програмним забезпеченням (вбудований IMU: компенсація нахилу віхи до 60 градусів) з польовим контролером (повна алфавітно-цифрова клавіатура, ємність акумулятора не менше 9200 мА/ч). Повний комплект для роботи в польових умовах в режимі RTK та статики. Комплект забезпечує роботу як з окремими базовими станціями, так і з їх мережами, включаючи VRS і роботу з локальними трансформаціями координат (прийом та використання поправок RTCM 1021-1027 для отримання координат у СК63 або УСК2000 безпосередньо в полі без виконання калібрування).

  1. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИЙМАЧА

Кількість каналів прийому сигналів ГНСС – не менше 1760 каналів.

GPS                                           L1C/A, L1C, L2C, L2P, L5.

GLONASS                                L1C/A, L2C/A, L2P, L3CDMA.

BDS                                           B1I, B1C, B2I, B2a, B3.

GALILEO                                  E1, E5A, E5B, E5AltBOC, E6.

SBAS                                         EGNOS, WAAS, GAGAN, MSAS, SDCM(L1,L5).

QZSS                                         L1C/A, L1C, L2C, L5, L6.

Navic                                         L5.

Запис даних                              1-50 Гц.

Час ініціалізації                        < 10 сек.

Надійність ініціалізації            >99.99%.

Характеристики по точності

Автономний режим                  План: 1.2 м, Висота: 1.9 м(СКП).

DGNSS                                       План: 0.4 м + 1 мм/км, Висота: 0.7 м + 1 мм/км(СКП).

Статика                                      План: 2.5 мм + 0.5 мм/км, Висота: 5 мм + 0.5 мм/км(СКП).

RTK (базова лінія<40км)         План: 6 мм + 0.5мм/км, Висота: 10 мм + 1 мм/км(СКП).

SBAS                                          План: 0.6 м, Висота: 0.8 м(СКП).

Час ініціалізації RTK                2-8 секунд.

Інерційна система (IMU)

Похибка при нахилі до 30 º     <10 мм + 0.7 мм/º.

Кут компенсації IMU                 0 ° ~ 60 °.

Фізичні характеристики

Розміри                                    130,5 мм(діаметр)×84мм(висота).

Вага                                          850г.

Матеріал                                  Магнієво-алюмінієвий сплав.

Робоча температура              -25ºС ~ +65ºС.

Вологість                                До 100%(без конденсату).

Захист від вологи/пилу         Стандарт IP68, занурення на глибину до 1 метра,

повний захист від пилу.

Ударо міцність                       Витримає падіння з висоти 2 метри на бетон.

Батарея                                    Вбудована літій іонна батарея ємністю 6800mAh.

Час безперервної роботи:

16 год (статика);

8 год (база);

15 год (ровер).

Зв’язок

Порти                                     5PIN LEMO зовнішній порт живлення + Rs232.

Type-C (заряджання + OTG + Ethernet).

1 порт для УКХ антени.

слот для SIM-картки (Micro SIM).

Внутрішній УКХ модем 1W передача та прийом радіосигналу.

Частотний діапазон              410-470MHz.

Підтримка протоколів          Farlink, Trimtalk450s, SOUTH, HUACE, Hi-target, Satel.

Дальність передачі               до 8 км за протоколом Farlink.

Стільниковий зв’язок           4G модуль, можливість налаштування  5G.

Bluetooth                               стандарт Bluetooth 3.0/4.1, Bluetooth 2.1+EDR

NFC для підключення контролера до приймача.

WIFI :

Модем стандарту 802.11 b/g.

Точка доступу WIFI для доступу до Веб-інтерфейсу.

Передача даних по WIFI(приймач може передавати поправки по WIFI).

Зберігання та передача даних

Внутрішня пам’ять 8GB SSD, при нестачі пам’яті старі дані автоматично видаляються для запису нових, підтримує зовнішні накопичувачі.

Передача даних по USB та  FTP/HTTP.

Формат даних:

Статика: STH, Rinex 2.x, Rinex 3.x.

Формат диференціальних поправок: CMR, RTCM 2.x, RTCM 3.x(MSM).

Дані позиції: NMEA 0183, планові координати PJK, SBF.

Повністю підтримується протокол NTRIP.

Доступ до веб-інтерфейсу  по WI-FI або USB, дозволяє відстежувати стан приладу

та керувати ним.

Голосові оповіщення – підтримка англійської та іншої мови.

5 LED індикатора стану роботи приймача.

Датчики:

Електронний рівень відображення рівня в ПЗ контролера в реальному часі.

Вбудований модуль IMU, без необхідності калібрування, несприйнятливий до електромагнітного випромінювання.

Термометр вбудований, відстежує та керує температурою приймача.

Інтерфейс:

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОНТРОЛЕРУ

  • Операційна система не нижче Android 8.1.
  • Процесор не менше 2.0 ГГц.
  • Оперативна пам’ять не менше 4 Гб .
  • Дисплей 5-дюймовий сенсорний екран з роздільною здатністю не гірше 720 × 1280 dpi .
  • Наявність повнофункціональної алфавітно-цифрової клавіатури.
  • Фотокамера не нижче 13 MP з авто-фокусуванням.
  • Датчики – G-сенсор, цифровий компас, світлочутливий датчик, NFC, GNSS приймач;
  • Вбудована пам’ять не менше 64 Гб.
  • Підтримка карти пам’яті до 128 Гб.
  • Bluetooth
  • Wi-Fi
  • Дві SIM карти.
  • USB Type-C, підтримка роботи в якості OTG.
  • Акумулятор ємність не менше 9200 мА / год.
  • Час роботи батареї не менше 14 годин.
  • Захист від вологи та пилу IP67.

Програмне забезпечення

  • робота під управлінням операційної системи Android;
  • можливість виконання всіх видів геодезичних задач: зйомка точок, винос точок, ліній, кривих в натру, завдання координатної геометрії;
  • прийом повідомлень RTCM 1021-1027 (автоматичні настройки місцевих систем координат);
  • можливість налаштування власних систем координат;
  • інтерфейс підтримує українську, англійську та інші мови.

Комплект поставки:

  1. Базовий прилад – приймач (RTK) в транспортувальному кейсі з зарядним пристроєм та інтерфейсними кабелями для підключення до ПК.
  2. Контролер з ліцензійним програмним забезпеченням (версія Android) та зарядним пристроєм.
  3. Віха карбонова CLS-25.
  4. Тримач контролера на вішці.
  5. Два стартові пакети різних операторів стільникового зв’язку.
  6. Підписка протягом 12 місяців на мережевий RTK сервіс по всій території України.
  7. Керівництво по експлуатації приладів на українській мові.
  8. Паспорт з гарантійним талоном на 24 місяці.
  9. Сертифікат метрологічного калібрування приймача.

Рік виготовлення продукції: 2022-2023 р., але не більше 12 місяців на дату поставки.

Гарантія на товар: має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника продукції. Учасник повинен здійснювати гарантійне обслуговування техніки, що є предметом закупівлі, за власний рахунок на протязі всього гарантійного строку.

Вимоги до якості: при поставці товару якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, умовам Договору.