Відбулося засідання виконавчого комітету ради

Сьогодні, 20 червня, відбулося чергове засідання виконавчого комітету селищної ради. Створено оргкомітет з підготовки до відзначення цьогоріч Дня селища, який повністю відкритий до креативних ідей, пов’язаних із організацією цього свята! Якщо цікаво – долучайтесь до цієї роботи і Ви!

Варто зазначити, що цьогоріч володимирчани востаннє святкуватимуть його 28 серпня – у травні на сесії селищної ради прийнято рішення щорічно, починаючи з 2020 року, відзначати День селища Володимирець у першу неділю червня. Встановлення саме такої дати святкування пов’язане із непересічною подією в історії селища – наданням йому 4 червня 1667 року привілею на самоврядування за магдебурзьким правом, внаслідок чого у селищі були створені перші органи місцевого самоврядування.

Також на засіданні виконавчого комітету створено комісію з приймання у комунальну власність громади селища т.зв. очисних споруд, що вже протягом декількох років перебувають на реконструкції. Будівельні роботи іще не завершені, проте після остаточної передачі їх Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА у комунальну власність селищною радою спільно із комунальним підприємством «Аква» будуть вжиті всі можливі заходи для введення споруд в експлуатацію до завершення 2019 року.

На завершення реконструкції очисних споруд у селищному бюджеті вже передбачено 137 тис.грн. Іще більше 200 тис. грн. повинно надійти з обласного природоохоронного фонду.

На засіданні виконкому були підняті питання стану водопостачання та водовідведення, місць загального користування селища, підготовки комунального підприємства «Аква» до роботи в осінньо-зимовий період. Зазначені питання було вирішено більш детально обговорити на наступному засіданні виконавчого комітету.

У зв’язку із необхідністю продовження ремонту низки доріг селища, була затверджена необхідна для цього кошторисна документація іще по 10 дорогах (додатково до тих, що вже відремонтовані).

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *